2014/03/10

Przytulaki dla małych i tych całkiem dużych

Ostatni tydzień był u mnie całkiem owocny. Oprócz Kaziemierza uszyłam jeszcze 3 inne maskotki.

Po pierwsze jeż! Użyłam mojego wykroju na Jeżynkę, ale tym razem falbanki wykonałam z bawełnianych tkanin w odcieniach różu.



Jeża uszyłam na zamówienie, jako prezent dla niemowlaka - Agatki. Nie mogło zabraknąć spersonalizowanego haftu.






Po drugie tradycyjny tildowy królik w wersji "sensorycznej" dla troszeczkę większego malucha. 


W uszach ukryte są skrawki foliowej reklamówki, przy miętoszeniu delikatnie szeleszczą, ale jednocześnie są mięciutkie :) Dodatkowo do brzuszka wsadziłam okrągły dzwoneczek. 

Po trzecie wieloryb według projektu Tildy w bardzo niestendardowym kolorze. Zrobiony na zamówienie dla... męża (długo się o niego prosił). Na zdjęiach z panem Królikiem. Obaj mierzą nieco ponad 40 cm.









Pozdrawiam,
Kasia

1 komentarz: